האתגר האדריכלי שעמד בפניי בפרויקט זה היה לא פשוט והצריך ממני הרבה יצירתיות ,חשיבה מחוץ לקופסא לשםוהתאמת הבית למשפחה עם שישה ילדים שעומדת להכנס .
כמובן שהיה צורך בתוספת שטח ולכן הוספתי עליית גג שם מוקמה יח ההורים . נעשה שימוש בגג אלומינים עגול כדי למקסם את פוטנציאל הגובה עם כל המגבלות של עליית גג וכמובן את ייחודיות הבית מול בתים אחרים בסביבה .
כחלק מהשיפוץ המסיבי שנעשה בבית תוכננו מחדש של כל המפלסים , נשברו קירות רבים,השתנו פתחים . במפלס התחתון נפתחו פתחים רבים , ויטרינת הסלון הוכפלה , נוספה ויטרינת יציאה בסמוך למטבח וכך נוצל חלק בגינה שהיה ללא גישה . בזכות הגדלת החלונות הכנסתי תאורה טבעית לבית .
במפלס החדרים יצרתי סוויטה לנער מתבגר עם חדר רחצה פרטי , וחדרים לכל שאר הילדים עם חדר רחצה אחד גדול עם שני כיורים כדי שיוכלו לעשות בו שימוש בשעות הבוקר מספר ילדים יחדיו .
הבית רוצף בפרקט לימינציה איכותי מאוד המעניק חמימות לבית , מטבח בצבעי מוקה בהירים עם אי במרכזו המאפשר מקום מפגש יומי למשפחה כולה .מדרגות הטרצו הישנות חופו בעץ כמו גם מהלך המדרגות החדש לעליית הגג , גופי תאורה שקועים מאירים את כל מהלך המדרגות ואת המעברים בין החדרים .
גופי התאורה ייחודיים שנעשו בהזמנה מיוחדת השלימו את המראה המעוצב ודיברו את אותה שפה עיצובית .
נעשה שימוש בשני גווני שליכט צבעוני כשאחד הגוונים נכנס לתוך הבית לשירותי האורחים ולסלון .
המטרה הייתה ליצור בית חם , מזמין , מעוצב בקפידה , עמידה בתקציב ועונה לצרכי הלקוח . אין מאושרת ממני כשמשיגים את היעד .
הגורל זימן לי לקוחה מהממת בעלת חוש אסטתיקה גבוה במיוחד ששיתפה פעולה וביחד "עפנו " עיצובית , נהנו כל כך בתהליך וכמובן המדובר בחברות ארוכת שנים.

תודה לשירה יגר הצלמת
קבלן מבצע :מאיר שרפ
מרבית עבודות הנגרות :טל לב
תאורה :תומס תאורה