בבית ביבנה מתגוררת משפחה עם שלושה ילדים . כמו תמיד הטריגר לשיפוץ מתחיל בצורך לתחזק את הקיים : בעיות של רטיבויות, צרכים שהשתנו במהלך השנים . השיפוץ היה שיפוץ כולל בכל המפלסים . במפלס החדרים נעשתה חלוקה מחדש של חללים , הוחלפו כל התשתיות ,
פורקה תקרת רביץ
נבנה גג רעפים חדש עם קורות גלויות כשכל תפארת הגובה נוכחת בחדרים . בשל הגובה הרב שהתחבא בתוך חלל גג הרעפים הישן יכולנו להוסיף מפלס נוסף המשמש מעין זולה , חדר מוסיקה לנערים המתבגרים .
מהלך המדרגות הוחלף לחדש ובמקום מדרגות בטון קיימות היום מדרגות מתכת ועץ . מעקה חדש וסבכת עץ חדשה במפלס הכניסה .
בקומת הכניסה השארנו את המטבח ששופץ מספר שנים קודם לכן אך פירקנו את אי הישיבה שהיה ובמקומו מוקם שולחן פינת אוכל המשמש גם לאירוח . במפלס זה עיקר השינוי מעבר לתשתיות החדשות , הריצופים וחיבורי החומרים נבע מההבנה שיש צורך בפינת עבודה דווקא במפלס זה -הברקה תוך כדי השיפוץ של הלקוחה . אני תפקידי היה לממש בצורה הכי מיטבית שיש. נעשתה חלוקה מחודשת של החלל , הותאמו החלונות לפרוגרמה החדשה ,נעשתה חציצה של החלל המרכזי ויצרתי משרד המופרד מהסלון בדלתות בלגי , כמו צומח מהחלל המרכזי. אגב בתום השיפוץ הגיעה לפיתחנו הקורונה והלקוחות לא הפסיקו לברך . גם במפלס זה שמרנו על הקונספט העיצובי ,שעובר כחוט השני בכל הבית , קורה ועמוד בטון חשופים, רצפת גרניט פורצלן כהה באריחים גדולים , פינת הישיבה מוגדרתב זכות שינוי הריצוף לפרקט עץ פישבון . רונית ורני חובבי אומנות ישראלים המשתלבים ומפארים את החללים בבית .
התוצאה : בית שמח , צבעוני , מסקרן , מעוצב מאוד מוקפד ומשפחה מאושרת הנהנית יום יום לגלות את ביתם מחדש .
רונית ורני הם קרובי משפחתי ונהנתי להכירם לעומק , היו פרטנרים נפלאים לממש להם כל שגעון , וביחד לנסוק מעלה עם הרבה מעוף , חומרים משובחים חיבורי חומרים מעניינים ויישומים בלתי שגרתיים . הרבה רגעים בלתי צפויים בהם נבחנה הגמישות המחשבתית ומכל הפתעה בלתי צפויה צמחה
תוצאה משובחת .ובנימה אישית : מודה לכם עלשבטחתם בי , על הזרימה , ההקשבה , השחרור ממוסכמות . התוצאה לפניכם . היה לי עונג בל יתואר !!!. אוהבת אתכם מאוד !תהנו מהבית שנים רבות.